Mit tettél, Lamborghini? Lehet, hogy valami hatalmas tutiságot? ST-X a tanulmányautó neve, és elképesztően bitangul néz ki – nem véletlen a nyálelválasztás beindulása, viszonylag ritka helyzet, hogy egy alapvetően terepre hegesztett luxusgépet üvöltő versenymasinákká hangszerelnek át.

Itt van néhány tűzoltó, ahogy megmenti az egyik legvagányabb veteránt.

Sziasztok, hatvanas évek!

Mi magunk nem tudjuk, mit kérnénk a 110. születésnapunkra, de tény, hogy nem is vagyunk világhíres autómárkák. A Morgan például egészen egyedi módon ünnepel: visszautazik az időben.

Amióta a Tesla autókat gyárt, – és ennek már 15 éve – , stabilan veszteséges, és szinte nincs hónap, amikor ne harangoznák be a dátumot, amikor „kipukkad a Tesla-lufi”.

Ahogy a jelenlegi vetélytársakat (BMW X6, Mercedes GLE, Jaguar F-Pace) belülről előzi az Audi új nagyágyúja, úgy az autópályákon is plusz sáv járna neki, még eggyel beljebb, ahol a tulajdonos régebbi BMW-ket, Merciket, márkatársakat, kisebb motorral szerelt más presztízsautókat tudna levillogni a road presence jegyében.

Még 1994-ben döntött úgy az akkor ultramenő Swatch órák gyártója és a konzervatív imázsú Mercedes (akkoriban Daimler-Chrysler), hogy közös autót készítenek, ami olyan menő és színes lesz, mint egy Swatch óra, és olyan megbízható és presztízsértékű, mint egy Merci.

A német posta a StreetScooter WORK XL áruszállítóval hordja majd a leveleket.

Nem vicc: az egymillió forintnyi rúpiából zsebre tehető, még a minimálautóiról híres (hírhedt?) Indiában is olcsónak számító viccgépből elektromos hajtáslánccal szerelt csodaautót készítenek az európaiaknak Boulogne-Billancourt-ban.

Ez már a negyedik „nem úgy gázos” modell a Seat kínálatában.

Autóipari hiánypótlásnak is tekinthető a modell, ami most kigurult Martorellből - az Ibiza, a Leon, és a Mii után ugyanis újabb CNG-üzemű gépkocsit rakott össze a SEAT, mégpedig egy SUV-ot.