A német posta a StreetScooter WORK XL áruszállítóval hordja majd a leveleket.

Nem vicc: az egymillió forintnyi rúpiából zsebre tehető, még a minimálautóiról híres (hírhedt?) Indiában is olcsónak számító viccgépből elektromos hajtáslánccal szerelt csodaautót készítenek az európaiaknak Boulogne-Billancourt-ban.

Ez már a negyedik „nem úgy gázos” modell a Seat kínálatában.

Autóipari hiánypótlásnak is tekinthető a modell, ami most kigurult Martorellből - az Ibiza, a Leon, és a Mii után ugyanis újabb CNG-üzemű gépkocsit rakott össze a SEAT, mégpedig egy SUV-ot. 

A 935 Clubsport Racer-re más magyarázat egyszerűen nincs.

Nem mintha egy már eleve csúcskirályságnak számító típus durván felpimpelt változatán alakítani kellene, de egy szülinapos (láthatóan) megteheti ezt is. A Porsche ugyanis a 70. X-et üli, és míg mások megelégszenek ilyenkor a tortával, a legendás német autógyár idén a 911-es alapjain nyugvó 935-ösből fejlesztett elborult álomkocsit.

A szójátékot félretéve, a két vagyontárgy, a púpos állat és a Volkswagen új csúcsmodelljének árfolyama könnyen kiszámítható lenne, még akkor is, ha a versenytevék nagyon drágák tudnak lenni, miközben a német SUV csúcsváltozata forintban fixen 25-26 millió körül van. 

3,58 millió darab: a Medián Közvélemény- és Piackutató Intézet szerint ennyi gépjármű dübörög ebben a percben a magyar utakon. Az elmúlt 6 évben folyamatosan nőtt az autópark, amelynek átlagos életkora 2018 első negyedévében 13,9 év, ami 0,7 évvel magasabb a két évvel ezelőtt mértnél.

2020-ra a Lexus 100 ezer autó eladását tűzte ki célul, és ez most a CT mellé beparkoló UX-szel teljesíthetőnek látszik. 

Lassan elfelejthetik a hatótávval kapcsolatos érveket az elektromos autók ellenzői – 2011 óta megduplázódott a megtehető kilométerek száma, és a fejlődés nem áll meg.

Amikor egy innovatív márka elgondolkozik a közúti személyszállítás jövőjén, az mindig látványos. Szándékosan nem autózást mondtunk. A töprengést úgy nevezik, hogy 360c.