A technológiai fejlődés egyik legfőbb mozgatórugója napjainkban az ember minél nagyobb kényelme. Mégis akadnak esetek, amikor a fogyasztók „kikövetelik” maguknak, hogy igenis több energiabefektetésükbe kerüljön egy-egy tevékenység – főleg, ha mindez az élményről is szól. Így fordulhatott elő, hogy egy évvel a Porsche 911-esek legújabb generációjának bemutatása után a gyártó most előrukkolt a kézi váltós verzióval is.

Az észt Ott Tanak már az utolsó, november közepi verseny előtt behozhatatlan előnyre tett szert, ezzel tizenhat év után először avatnak nem francia világbajnokot a rali világában. Sőt, akár úgy is fogalmazhatnánk, hogy 2003 után fordul elő ismét, hogy a sportág királykategóriájának trónjára olyasvalaki ülhet fel, akit nem Sebastiannak hívnak. Az új bajnoknak pedig az ünneplés közepette sikerült alaposan meglepnie mindenkit egy nagy bejelentéssel.

–vagy ami maradt belőle.

Evergrande Group eddig inkább az ingatlanfejlesztésben volt érdekelt, de csupán eddig: 51%-os részesedést vásárolt ugyanis a gyakorlatilag a Saab-ot birtokló NEVS nevű cégben, amelynél most a gyártósorok és a teljes üzem található. 

„Elfogadnám – válaszolta a minap egy interjúban Mick Schumacher arra kérdésre, mit tenne, ha egy Forma–1-es istálló ülést kínálna neki a következő szezonra. A hétszeres világbajnok Michael Schumacher fia jelenleg a száguldó cirkusz előszobájának tartott Forma–2-ben versenyez, mellette a Ferrari Akadémia növendéke, így a legjobb úton halad céljai elérése felé. Lehet, hogy az autósport történetének egyik legnagyobb sztorijára már tényleg csak néhány hónapot kell várni.

256 255 autót adtak el – ez alighanem rekord.

Továbbra is tarol az SUV-szegmens, de nagy tempóban jönnek felfelé a pickupok. A legnépszerűbb autók továbbra is Japánból érkeznek, és közülük is „minden idők bestsellere” a listavezető. A piac „kizöldülése” közben lassan, de azért folyamatosan halad. Többek között ezek a trendek rajzolódnak ki az idei év első felének globális autóeladási statisztikáiból, amelyeket most hoztak nyilvánosságra.

Igaz, hogy csak kiállítási tárgy, de még így is akarjuk a még mindig élő és prosperáló, ismert karosszériaműhely, Harman International fejlesztéseinek demonstrálására összehozott apróságot.

Az elektromos autózás széleskörű és gyors elterjedésének egyik legfőbb gátja jelenleg kétségtelenül a – benzines és dízeles kocsikhoz képesti – magasabb ár. Ezen próbál most változtatni a svéd Uniti vállalat, amely a piacon lévő villanyjárművekhez képest jócskán olcsóbban kínálja One nevű új kocsiját. Az persze, hogy ezzel el is nyerik mindenki tetszését, még nem garantált…