Nem mintha eddig nem lett volna gyönyörű.

Ezekben a napokban magyarok tucatjai állnak leesett állal egy alig 5 lóerős, mindössze 30 km/h-s csúcssebességre képes kocsi előtt. És hogy miért? Ha eláruljuk, hogy a szóban forgó jármű több mint egymillió darabból áll, akkor néhányan talán már elkezdik sejteni a választ. Igen, egy LEGO autóról van szó, méghozzá egy Bugatti Chiron 1:1 méretarányú másáról.

Az eDrive virtuális összkerékhajtás tesztelését az északi sarkkör mellett végzik.

A Ferrarit annyira feldobta, hogy 9 év után végre újra nyerni tudtak a hazai Forma–1-es versenyükön, hogy rögtön bemutattak két új autót. Na jó, ez persze csak vicc, hiszen a most leleplezett modelleken már jóval régebb óta dolgoztak annál, mint mikor Charles Leclerc-et elsőként intették le Monzában. Még akkor is, ha egyébként „csak” egy-egy már létező típus apró átalakításairól van szó.

A Blackwing motor a régi új csoda.

Két hónap telt el azóta, hogy a Volkswagen futószalagjáról legördült az utolsó Bogár. A németek a New Beetle szerény eladási mutatói mellett azzal indokolták a 81 éven gyártott autó búcsúját, hogy az így felszabaduló erőforrásaikat teljes egészében az elektromos autókra fordíthatják majd. A sors iróniája, hogy most úgy fest, éppen a villanymotor lehet az, ami a segítheti a kultikus kocsi továbbélését.

Mert ha kell, akkor itt van, megérkezett.

Egyre több világhírű autógyártó „adja be a derekát”, és rukkol elő története első elektromos meghajtást (is) alkalmazó kocsijával. A legújabb jelentkező a Lamborghini, amely a napokban bemutatta vadonatúj hibrid modelljét, a Siánt, amely nemcsak technológiailag mérföldkő a márka életében, de egyben a házon belüli teljesítményrekordot is megdönti.