Elég logikusnak tűnt, hogy a nemrég bejelentett városi terepjáró kapja a hajtást, de mégsem.

Egy vadonatúj sportautót látva mindenkinek máson akad meg először a szeme, azonban a napokban leleplezett McLaren Elva esetén az első benyomás alighanem a többségnél valami olyasmi: „és hol van a szélvédő?” Nos, a gyártó némi felárért kész beszerelni azt utólag, azonban a leendő tulajdonosoknak azt ígérik, anélkül sem fogja túlzottan felborzolni a frizurájukat a menetszél, köszönhetően a bivalyerős kocsihoz kifejlesztett légkezelő rendszernek.

Méregdrága lesz - lehet tippelni, ennek ellenére hány perc alatt kapkodják majd el.

A világszerte legtöbb elektromos autót eladó márkák top10-es listáján 6 kínai gyártó is szerepel – ezek azonban szinte teljesen ismeretlenek az európai közönség számára. Sokak szerint viszont ez már nem sokáig lesz így. Az egyik első lépés most mindenesetre meg is történt ebben az irányban, az Aiways U5 ugyanis a friss hírek szerint megszerzett minden olyan engedélyt, amely az öreg kontinens piacára lépéshez szükséges.

A technológiai fejlődés egyik legfőbb mozgatórugója napjainkban az ember minél nagyobb kényelme. Mégis akadnak esetek, amikor a fogyasztók „kikövetelik” maguknak, hogy igenis több energiabefektetésükbe kerüljön egy-egy tevékenység – főleg, ha mindez az élményről is szól. Így fordulhatott elő, hogy egy évvel a Porsche 911-esek legújabb generációjának bemutatása után a gyártó most előrukkolt a kézi váltós verzióval is.

Nem mintha eddig nem lett volna gyönyörű.

Az észt Ott Tanak már az utolsó, november közepi verseny előtt behozhatatlan előnyre tett szert, ezzel tizenhat év után először avatnak nem francia világbajnokot a rali világában. Sőt, akár úgy is fogalmazhatnánk, hogy 2003 után fordul elő ismét, hogy a sportág királykategóriájának trónjára olyasvalaki ülhet fel, akit nem Sebastiannak hívnak. Az új bajnoknak pedig az ünneplés közepette sikerült alaposan meglepnie mindenkit egy nagy bejelentéssel.

Az eDrive virtuális összkerékhajtás tesztelését az északi sarkkör mellett végzik.

„Elfogadnám – válaszolta a minap egy interjúban Mick Schumacher arra kérdésre, mit tenne, ha egy Forma–1-es istálló ülést kínálna neki a következő szezonra. A hétszeres világbajnok Michael Schumacher fia jelenleg a száguldó cirkusz előszobájának tartott Forma–2-ben versenyez, mellette a Ferrari Akadémia növendéke, így a legjobb úton halad céljai elérése felé. Lehet, hogy az autósport történetének egyik legnagyobb sztorijára már tényleg csak néhány hónapot kell várni.