–vagy ami maradt belőle.

Evergrande Group eddig inkább az ingatlanfejlesztésben volt érdekelt, de csupán eddig: 51%-os részesedést vásárolt ugyanis a gyakorlatilag a Saab-ot birtokló NEVS nevű cégben, amelynél most a gyártósorok és a teljes üzem található. 

256 255 autót adtak el – ez alighanem rekord.

Igaz, hogy csak kiállítási tárgy, de még így is akarjuk a még mindig élő és prosperáló, ismert karosszériaműhely, Harman International fejlesztéseinek demonstrálására összehozott apróságot.

Elakadtunk? Semmi baj: az autó majd kilábal a bajból. Szó szerint, merthogy lába kelt.

Naná, hogy nyomnák rá egy upgrade-et. Nem is akármilyet!

Azon agyalunk, vajon mit használjunk a gépkocsi kifejezés helyett – merthogy ez a hatkerekű, hidromotoros szöcske biztos, hogy nem az, de járműnek jármű, és van kereke is.

Lassan, szavanként: kétütemű, kompresszió-gyújtású, ellendugattyús motor. 

Eddig. Lehet tippelni, melyik autó érte el 0, azaz nulla pontot.

A Bloombergnek adott interjúban Michael Jost elmondta (reményét fejezte ki?): a 2026-ban megjelenő motorcsalád lesz az utolsó, ami még belsőégésű lesz a VW konszern életében. A CO2-semleges üzemeltetés láthatóan nemhogy lehetőség, de követelmény lesz a jövőben –a VW pedig (úgy fest) komolyan veszi a CO2-kibocsátás csökkentését, ahogy az a világ hol első, hol második legnagyobb autógyártójához  illik is.