Precedens értékű lehet az a győzelem, amelyet a Jaguar Land Rover aratott a minap egy pekingi bíróságon. Most először sikerült ugyanis egy nemzetközi autógyártónak Kínában is pert nyernie egy olyan helyi cég, jelesül a Jiangling Motors Corporation, ellen, amely szemérmetlen módon lemásolta az egyik autóját.

Végy egy legendás, nagyon kocka, közel tökéletes, de amúgy elég szűkös terepjárót függőleges homlokfelülettel, és olyan légellenállással, mint egy fékezőernyőé. Mondjuk egy Mercedes G-t.

Használtautó-vásárlás során sem nélkülözhető a fogyasztói tudatosság!

Ma az a ritka gyártó, amelyik nem rukkol elő elektromos hajtású koncepcióval vagy késztermékkel egy nemzetközi kiállításon. Mondhatni, ez ma az autóipari alap. Mostanra az a kérdés, ki mit hoz ki ebből a nagy szabadságot kínáló technikából.

Ha a 20 milliós Model 3-at lehet népautónak hívni, akkor ennek emelt, „SUV-osított” változata lesz a Model Y, kicsit drágábban, de háromnegyedig azonos alkatrészekből.

Rossz tanuló diákoknál fordul elő, hogy otthon úgy dicsekszenek a kapott közepessel: mindenkié 1-es lett, de én hármast kaptam. Valami ehhez hasonló helyzet alakult ki a német autóklub, az ADAC már-már legendás nyári tesztjén.

Elég logikusnak tűnt, hogy a nemrég bejelentett városi terepjáró kapja a hajtást, de mégsem.

Méregdrága lesz - lehet tippelni, ennek ellenére hány perc alatt kapkodják majd el.

Nem mintha eddig nem lett volna gyönyörű.