Itt van néhány tűzoltó, ahogy megmenti az egyik legvagányabb veteránt.

Sziasztok, hatvanas évek!

Mi magunk nem tudjuk, mit kérnénk a 110. születésnapunkra, de tény, hogy nem is vagyunk világhíres autómárkák. A Morgan például egészen egyedi módon ünnepel: visszautazik az időben.

Amióta a Tesla autókat gyárt, – és ennek már 15 éve – , stabilan veszteséges, és szinte nincs hónap, amikor ne harangoznák be a dátumot, amikor „kipukkad a Tesla-lufi”.

Használtautó-vásárlás során sem nélkülözhető a fogyasztói tudatosság!

Ahogy a jelenlegi vetélytársakat (BMW X6, Mercedes GLE, Jaguar F-Pace) belülről előzi az Audi új nagyágyúja, úgy az autópályákon is plusz sáv járna neki, még eggyel beljebb, ahol a tulajdonos régebbi BMW-ket, Merciket, márkatársakat, kisebb motorral szerelt más presztízsautókat tudna levillogni a road presence jegyében.

Még 1994-ben döntött úgy az akkor ultramenő Swatch órák gyártója és a konzervatív imázsú Mercedes (akkoriban Daimler-Chrysler), hogy közös autót készítenek, ami olyan menő és színes lesz, mint egy Swatch óra, és olyan megbízható és presztízsértékű, mint egy Merci.

A német posta a StreetScooter WORK XL áruszállítóval hordja majd a leveleket.

Nem vicc: az egymillió forintnyi rúpiából zsebre tehető, még a minimálautóiról híres (hírhedt?) Indiában is olcsónak számító viccgépből elektromos hajtáslánccal szerelt csodaautót készítenek az európaiaknak Boulogne-Billancourt-ban.

Ez már a negyedik „nem úgy gázos” modell a Seat kínálatában.

Autóipari hiánypótlásnak is tekinthető a modell, ami most kigurult Martorellből - az Ibiza, a Leon, és a Mii után ugyanis újabb CNG-üzemű gépkocsit rakott össze a SEAT, mégpedig egy SUV-ot.