Két hónap telt el azóta, hogy a Volkswagen futószalagjáról legördült az utolsó Bogár. A németek a New Beetle szerény eladási mutatói mellett azzal indokolták a 81 éven gyártott autó búcsúját, hogy az így felszabaduló erőforrásaikat teljes egészében az elektromos autókra fordíthatják majd. A sors iróniája, hogy most úgy fest, éppen a villanymotor lehet az, ami a segítheti a kultikus kocsi továbbélését.

Hivatalosan csak néhány nap múlva, a New York-i Nemzetközi Auto Show keretein belül mutatják be a Mercedes-AMG legújabb változatát, a CLA 35 4MATIC-ot, de az első képek és a műszaki adatok már most megérkeztek a Kecskeméten gyártott modellről.

Használtautó-vásárlás során sem nélkülözhető a fogyasztói tudatosság!

Egyre több világhírű autógyártó „adja be a derekát”, és rukkol elő története első elektromos meghajtást (is) alkalmazó kocsijával. A legújabb jelentkező a Lamborghini, amely a napokban bemutatta vadonatúj hibrid modelljét, a Siánt, amely nemcsak technológiailag mérföldkő a márka életében, de egyben a házon belüli teljesítményrekordot is megdönti.

Az amerikai iSeeCars nevű gigantikus új- és használtautó adatbázist üzemeltető oldal kíváncsi volt rá, melyek azok a kocsik, amelyeken a legnagyobb arányban túladnak tulajdonosaik már egy éven belül. A lista élmezőnyében meglepően sok luxusjárgányt, és fej-fej melletti brit-német „küzdelmet” találunk.

Hát, ezt nem kapkodták el. Az amerikai Shelby SuperCars (SSC) autógyártó cég már 2010-ben bejelentette, hogy megkezdték egy „hipersportkocsi” fejlesztését, a végeredményre azonban csaknem egy évtizedet kellett várni. Amikor azonban a minap bemutatták a Tuatara névre keresztelt járgányt, jó páran elégedetten csettintettek, majd hozzátették: erre megérte várni.

India nagyon akar komoly autógyártóvá válni, és az irdatlan belső piaca alapján erre minden esélye meg is van, miközben autóipari moguljai olyan patinás európai márkákat vásárolnak fel, mint a Jaguar Land Rover. 

Fernando Alonsóról 2006 táján nagyon sokan gondolták úgy, hogy mostanra akár minden idők legeredményesebb Forma–1-es pilótája is válhat belőle. Nem véletlenül, hiszen 25 éves korára már kétszeres világbajnok volt, második alkalommal a legendás Michael Schumachert maga mögé utasítva. F1-es karrierje aztán nem úgy alakult, ahogy szerette volna, azonban nem tett le arról, hogy történelmet írjon. A napokban a Namíb-sivatagban tesztelt, hogy még egy lépéssel közelebb kerüljön a „minden idők legsokoldalúbb versenyzője” címhez.

„Kékre van a, kékre van a forró utca festve” – énekelhetnék az ismert magyar népdal átköltött verzióját mostantól Katarban. A közel-keleti ország fővárosában ugyanis egy kísérleti projekt kezdődött, amelynek keretében óceánszínűre mázolták az egyik forgalmas út burkolatát. Mindez látványnak sem utolsó, ám a cél elsősorban nem esztétikai volt: így akarják legyőzni a pokoli hőséget.