A sajtó számtalan megközelítésből megzenésítette már, mennyire felmelegszik egy autó nyáron a napon. Sokaknak azonban sajnos még mindig nem nyilvánvaló, hogy a pillanatok alatt akár 50 fok fölé melegedő utastér akár 15-30 perc után is összeegyeztethetetlen az élettel. Azzal azonban kevesebben foglalkoznak, mégis mit tehetünk az autó felmelegedése ellen. Éppen ezért az Auto Check Center szervizhálózat mostani cikkében ezt próbáljuk meg összeszedni.

A Fiat már korábban megígérte, hogy hamarosan több olyan, új típust is bemutat, amelyek a négy évtizednél is régebb óta az utakon lévő Panda népszerű formavilágát ötvözik a jelenkor igényeivel. Ennek a „családnak” az első tagját a minap hivatalosan le is leplezték: a Grande Panda névre keresztelt kocsi az eddigi információk alapján hibrid és tisztán elektromos verzióban készül majd, és mindkét kategóriában az európai piacon elérhető egyik legolcsóbb alternatívát jelenti majd. Az Auto Check Center mostani bejegyzésében az újdonsággal kapcsolatos, már ismert részleteket vesszük górcső alá.

Jókora mérföldkőhöz értek az elektromos üzemű járművek Magyarország: a Belügyminisztérium frissen összesített adatai szerint a hazai zöld rendszámos autók száma idén júniusban átlépte a 100 ezer darabot. Egy közelmúltbeli hír szerint azonban még az is előfordulhat, hogy rövidesen visszaesik a zöld rendszámos kocsik mennyisége, hogy aztán később újra meghaladja az említett határt. A témával kapcsolatos aktualitásokat igyekeztünk összefoglalni az Auto Check Center mostani bejegyzésében.

Idén év elején debütált hazájában a megújult Toyota GR Yaris, a világ legnagyobb autógyártója pedig akkor azt ígérte, a kimondottan népszerű, sportos ferdehátú nyáron Európába is megérkezik. Nos, a japánok állták is a szavukat, ennek megfelelően a napokban Magyarországon is elérhető vált a típus, amelynek korábban példa nélküli, automataváltós verziója a hírek szerint több mint 20 millió forintba kerül majd. Azt, hogy ez megéri-e, mindenkinek magának kell eldöntenie, mindenesetre az Auto Check Center szervizhálózat mostani bejegyzésében igyekszünk néhány támpontot adni a válaszhoz.

Még csak alig néhány hete startolt el a tisztán elektromos Ford Explorer gyártása, de máris küszöbön áll az amerikai vállalat újabb villanyautójának premierje. Ennek megfelelően pedig a gyártó a minap el is juttatott a médiának két, egyelőre meglehetősen keveset mutató fotót az újdonságról. A rövidesen debütáló kocsira a cégnél sportos crossoverként hivatkoznak, a sajtó pedig biztosra veszi, hogy a típus kedvéért felélesztik az egykor kifejezetten sikeres Capri nevet. Az Auto Check Center legfrissebb cikkében összegyűjtöttük, mit lehet már tudni az európai piacra szánt, ötajtós, kompakt szabadidő-autóról.

Autózni drága. Ez Magyarországon nagyjából mindig így volt, megengedve, hogy más országokban az autóbirtoklás arányában kisebb terhet ró a tulajdonosra. Az üzemanyagok árának alakulását mindenki követi, akit érint, így az Auto Check Center szervizhálózat mostani cikkében ezzel nem is foglalkozunk. Ehelyett a javítás lesz a fókuszban, mégiscsak ez áll hozzánk a legközelebb.

Az utóbbi időben egyre többet lehetett olvasni arról, hogy 3 japán gyártó – jelesül a Toyota, a Daihatsu és a Suzuki – közösen dolgozik egy kisebb méretű sportkocsi kifejlesztésén, amelyet kimondva-kimondatlanul a népszerű Mazda MX-5 vetélytársának szánnak. Az ottani médiában most újabb részletek láttak napvilágot a koncepcióval kapcsolatban, így többek közt fény derült arra is, hogy a Suzuki egy csaknem 3 évtizede „nyugdíjazott” típusának nevét hozná vissza a kétajtós, nyitott tetős jármű kedvéért. Az Auto Check Center szervizhálózat mostani bejegyzésében a fentiekkel kapcsolatos új információkat igyekszünk sorra venni.

A Volkswagen a minap jelentős modellbővítést jelentett be a palettáján többek közt a Passat helyét átvevő, tisztán elektromos ID.7 kapcsán. Az E-szegmensbe sorolt típus immár a dinamikusabb vezetési élményre vágyóknak, illetve a fokozott hatótávot első helyre rangsoroló vásárlóknak is kínál igencsak ígéretes alternatívát a GTX, valamint a Pro S verziók képében. Az Auto Check Center szervizhálózat mostani cikkében nagyrészt ezekről az újdonságokról lesz szó.

Az „ÁLLJ! Elsőbbségadás kötelező” táblát, köznyelvi nevén STOP!-táblát bizonyára nem kell bemutatni senkinek. Értelmezése egyértelmű: a jelzett helyen megállni kötelező. De vajon mennyi ideig? Az aktuálisan fellehető információk alapján ennek a kérdésnek jártunk utána az Auto Check Center szervizhálózat mostani bejegyzésben.