Végy egy legendás, nagyon kocka, közel tökéletes, de amúgy elég szűkös terepjárót függőleges homlokfelülettel, és olyan légellenállással, mint egy fékezőernyőé. Mondjuk egy Mercedes G-t.
Emeld még magasabbra, hogy egy felnőtt átférjen alatta négykézláb. Még egy kicsit, jó, a 60 cm-es hasmagasság elég lesz. Most, hogy van egy nyelére állított kalapácsod (ami a súlypontot illeti), gyömöszölj bele egy 850 lóerős, 1450 Nm-es, jó nehéz benzinmotort, hogy 4,7 alatt legyen 100-on. Tegyél alá 22”-os rapper kerekeket a látvány meg a nagy fékek miatt, belül mindent húzz be valamilyen nagyon drága állatbőrrel, hogy lássák, nem csak a kibocsátási normák nem érdekelnek, de a tehenek sem. Ha ez mind kész, a nagyon erős izé végsebességét korlátozd le 210-re, mert ugyan már 60-nál is felborul a kanyarban, de ne mondják, hogy nem tettél semmit. Árazd be mondjuk 152 millió forintra, és jelentsd be, hogy csak 5 készül. Csoda lesz, ha nem egy ember veszi meg mind az 5-öt. Mindennek neve is van: Brabus 850 6.0 Biturbo 4x4² Final Edition „1 of 5”. Aki venne egyet telekre kijárósnak, jobb, ha siet.