Új sávon, még beljebb a Q8

Új sávon, még beljebb a Q8

Ahogy a jelenlegi vetélytársakat (BMW X6, Mercedes GLE, Jaguar F-Pace) belülről előzi az Audi új nagyágyúja, úgy az autópályákon is plusz sáv járna neki, még eggyel beljebb, ahol a tulajdonos régebbi BMW-ket, Merciket, márkatársakat, kisebb motorral szerelt más presztízsautókat tudna levillogni a road presence jegyében.

Ehhez nem kell született agresszornak lenni, ezt az autót egyszerűen mintha erre hozták volna létre, ezeket az igényeket kiszolgálni, ezt hozza ki a legártatlanabból is, már amennyire a 20-40 millió forint (kérhető bele például 2,5 milliós hifi) az ártatlanok játszótere hazánkban. Különben mivel magyarázható, hogy az irdatlan méretek ellenére csak 4 ember fér el normálisan, és a vezető annyira nem érzékeli a sebességet, hogy a korlátozások betartására legalább annyira kell koncentrálni, mint kerékpáron a sétatempóra?

Az ötméteres és két méter széles autóipari omlás ha lehet, ugyanolyan szigorúan fest az utakon, mint a technikájában nagyon hasonló Q7, csak kevésbé praktikus, és még vadabbul néz ki ahhoz képest, miközben kevesebb a hely benne, és egy kisautó árával többe kerül annál. 22 colos felnik, 25 centis hasmagasság, és kizárólag puhahibrid kivitel a „fogyasztás csökkentésére”, miközben az egyetlen opció hozzá jelenleg egy 286 lovas, V6-os TDI motor, 600 cm3-rel.