A bajnoki esélyek latolgatása mellett a Forma1-gyel foglalkozó újságírók számára az egyik kedvenc téma a következő évi versenynaptár – legalábbis az idei évben.
A szeptemberben sorozatgyártásba lépő, új generációs i10 a Hyundai törökországi üzemében, Ízmitben készül majd.
Lassan a Forma 1-es versenyek legveszélyesebb momentuma a kerékcsere lesz - legalábbis erre következtethetünk, ha átolvassuk a közelmúlt F1-es híreit.
A Rapid Spaceback - amelyik a Fabia és az Octavia közötti piaci rést hivatott betölteni - az idei Frankfurti Autószalon (IAA) alkalmával tartja premierjét, európai piaci bevezetése pedig 2013. októberétől indul.
Sokáig csak pletyka szinten volt szó róla, hogy a patinás Bentley márka egy városi terepjáróval rukkol elő.
A Volkswagen Személyautók összesen 2,91 millió (2012. január - június: 2,79 millió; + 4,4 százalék) autót szállított ki az idei első félévben.
Igen nagy gondban van a Forma 1-ben szereplő Sauber istálló: úgy tűnik, komoly pénzügyi zavarba kerültek, számos beszállítójuknak tartoznak és nem is kis összegekkel.
Az új Skoda Octavia RS az idei Goodwood Festival of Speed sztárja.
A Nissan teljesítményorientált márkája, a Nismo valamint a Williams Advanced Engineering, bejelentették együttműködési megegyezésüket új nagyteljesítményű utcai autók fejlesztéséről.